Dag 20

27 februari 2020 - Renswoude, Nederland

Vanmorgen om 5 uur zijn we geland in Amsterdam. We hebben een hele goede reis gehad en het ging eigenlijk sneller als dat we verwacht hadden. Lucas heeft heerlijk geslapen in het vliegtuig. Aangekomen op Schiphol gaan we onze koffers ophalen. Er zijn weinig mensen dus het gaat allemaal super snel. We lopen dan ook een half uur later al de gate in. Wim zou ons ophalen en is er nog niet. We wachten bij de gaten en ineens zien we een stel mensen aankomen met een spandoek met de tekst: Welkom thuis!.

Het zijn Wim, Tamara, Jesse, Naomi, Levi, Lisette, Noa en Sem. Wat een geweldig ontvangst comite. We zijn super blij verrast met deze ontmoeting. Ze zijn allemaal om 3:00 uur hun bed uit gegaan om ons op te halen. Wat een liefde! We drinken met zn allen een bak koffie bij La place op Schiphol en delen onze verhalen. Na een tijdje vertrekken we fijn naar huis. Thuis aangekomen ruimen we onze spullen op, slapen nog een wat bij en genieten we na van onze geweldige tijd in Namibië.

Steeds houd ik de Heer voor ogen, met hem aan mijn zijde wankel ik niet. Psalm 16:8

1. Marleen Koudijs:
    28 februari 2020
    En nu maar al die indrukken verwerken. Sterkte met het gewone leven weer oppakken. 😘
  2. Annelies van Santen:
    28 februari 2020