Dag 19

26 februari 2020 - Gobabis, Namibië

Vandaag is de laatste morgen in Gobabis. We starten op vandaag met een lekker ontbijt en gaan daarna onze koffers inpakken. We knuffelen nog lekker met de kids en met baby Maria. Baby Maria doen we vandaag ook nog lekker in bad, heerlijk om lekker bezig te zijn met zn klein babytje.

Om 1 uur is het dan zover en zwaaien het huis uit. We gaan op weg naar het vliegveld. Aangekomen op het vliegveld checken we in en zwaaien we Jac-Louis, Gijsbertha, Adam, Zoe en Emma uit. We gaan jullie missen lieve mensen! We bedanken ze voor de ongelofelijke fijne tijd in Gobabis en voor het mogen meedraaien in hun leven.

Om half 6 in de avond stijgen we op om naar Nederland te vliegen. Een lange zit van 12 uur voor de boeg. We vinden het toch ook wel weer fijn om naar huis te gaan naar onze geliefde familie en vrienden.

Hij zal je beschermen met zijn vleugels, onder zijn wieken vind je een toevlucht, zijn trouw is een veilig schild. Psalm 91:4

1. Sjany:
    28 februari 2020
    Wat een ongelooflijke indrukwekkende reis hebben jullie gehad. Nu thuis neem ik aan? Goede vlucht gehad? Geniet nog na van alles en bedankt voor alle verslagen!! Lieve groet Sjany