Dag 1:

8 februari 2020 - Gobabis, Namibië

Na een lange vliegreis zijn we vanmorgen om 11.00 geland in Windhoek. We stapten het vliegtuig uit en de hitte kwam ons tegemoet (33 gr).
Onze lieve vrienden Jac-Louise en Gijsbertha met hun geweldige kids Adam en Zoe stonden ons al op te wachten.
Na een 2 uur durende autorit kwamen we dan eindelijk aan in Gobabis bij het lighthouse. Wat een prachtige mooie plek om hier te wonen en te werken.

We hebben de koffers uitgepakt en even rustig aan gedaan. Wennen aan die warmte was ook even nodig. Na een heerlijk lasagne schotel van Gijsbertha zijn we allemaal even gaan rusten.

Na ons middagdutje zijn we in de auto gestapt om even wat boodschapjes te halen bij de Spar om vervolgens door te rijden naar de boerderij van oom Henk. Hier hebben we water gehaald wat zelf uit de grond gepompt wordt. We hebben de dieren daar bekeken, grote cactussen gezien en veel groenten en kruiden.

Jac-Louise en Gijsbertha namen ons daarna mee naar een picknickplek. Wow wat een genot was dat. Aan de ene kant de volle maan en aan de andere kant de ondergaande zon 😍. Wat een zegen om dat te mogen zien.

Eenmaal weer thuis alles opgeruimd. Kids gedoucht en naar bed gedaan en Coby en ik nog even moe maar voldaan van de eerste dag te genieten op de bank.

Morgenvroeg gaan we naar de kerkdienst in de krottenwijk. Ook weer een hele belevenis.

Dank God voor al je zegeningen. Tel ze 1 voor 1 🙏.

1. Astrid de Zeeuw:
    8 februari 2020
    Wat goed dat de reis zo goed is verlopen.
  2. Wim van Maanen:
    9 februari 2020
    Nice dat jullie veilig zijn aangekomen! Ow wat een heerlijke temp..☀️😄 Goede kerkdienst morgen en geniet van alles!
  3. B ten Ham:
    9 februari 2020
    Wat fijn dat jullie het zo goed hebben! Goede dienst vandaag en genieten en Rust vinden !Mooie foto,s heerlijk dat de zon schijnt liefs vanuit een zeer stormachtig holland
  4. Jen:
    Bijzonder klinkt het! Geniet van iedere zegening 💌