Dag 6

13 februari 2020 - Gobabis, Namibië

Hallo lieve mensen,

vanmorgen hebben wij niet heel veel gedaan. Coby en ik hebben op Zoé gepast want Gijsbertha en Jac-Louis moesten even weg.

In de middag zijn wij (Coby, Lucas en ik) mee geweest met Jac-Louis. Eerst dozen vol met brood opgehaald en die zijn we gaan uitdelen. Eerst bij een vrouw in de sloppenwijk die kinderen opvangt. Kinderen die geen ouders meer hebben, kinderen die liever niet bij de ouders zijn omdat die de hele dag door drinken en dus dronken zijn :(, kinderen die liefde nodig hebben.

Daarna bij verschillende pre-scholen geweest. Dit zijn schooltjes waar kinderen heen gaan voordat ze naar het basisonderwijs gaan. We kwamen bij 1 school net onder lunch tijd. De school verzorgde de lunch en de kids gaan daarna naar huis. In de middag komen kinderen die ze helpen met het huiswerk.

In de namiddag hebben we een heerlijke wandeling gemaakt door de natuur van Gobabis. Erg groen allemaal omdat het nu regenseizoen is. Normaal is dat allemaal verdort.

In de avond hebben Coby en ik nog een spelletje gedaan en daarna moe maar voldaan naar bed gegaan.

Ik zal de regen op gezette tijden doen neerdalen. Het zal regen zijn die zegen geeft. –Ezechiël 34:26