Dag 3

10 februari 2020 - Gobabis, Namibië

Vandaag een intensieve dag gehad.
In de morgen zijn Coby, Lucas, Adam en ik boodschappen gaan doen. Bij de apotheek wat spullen gehaald en boodschappen bij de supermarkt. Lucas en Adam hebben wij getrakteerd op een heerlijk ijsje, wat een feest!

In de middag is Coby met Gijsbertha mee geweest naar de maatschappelijk werker. Er was daar een gezin waarvan de vrouw vorige week is overleden  en het middelste meisje van 3. Vader blijft achter met 2 kinderen waarvan 1 kleine babymeisje (Lena) van 6 weken oud en een Jongetje. Gelukkig is oma in beeld die ook mee helpt met de zorg voor de kids.

In de namiddag/avond zijn we bij De Dam geweest. Wat een fantastische wonderlijke plek is dat. Wat is Gods Koninkrijk mooi!

Daarna lekker een tosti gegeten met z’n allen.

Lucas was nog heel ziek vandaag. Bijna hele middag geslapen Hopen dat het morgen beter gaat.

Want de aarde zal vol worden met de kennis van de heerlijkheid van de HEERE, zoals het water de bodem van de zee bedekt. -- Habakuk 2:14

1. Dora Schouten:
    11 februari 2020
    Zo te horen en te lezen hebben jullie het naar je zin.
    Jammer dat Lukas niet fit is.
    Hopelijk knapt hij gauw op.
  2. Jen:
    Allereerst beterschap toegebeden voor Lucas💌🙏
    Wat een mooie reis maken jullie met elkaar. Wij hebben het luxe als het gaat om materialisme. Zien jullie ook gebieden waarin wij armer zijn vergeleken met hen.. Begrijp je mijn vraag? Wij kunnen zo opgaan in wat in onze agenda staat waardoor we minder tijd hebben voor waar het echt om draait. Beseffen ze dat daar meer? Anders?
    Heel mooi de bijbelteksten die jullie erbij zetten 😍🥰 liefs Jen
  3. Annemien van Ginkel:
    11 februari 2020
    Ha Jen, wat jij beschrijft ervaren wij zeker. Wij gaan zo op in ons dagelijkse ding. Die mensen hier zijn veel rijker dan dat wij zijn al hebben wij meer. Heel goed om daar stil bij te staan.
    Met Lucas gaat t gelukkig weer stukken beter. Koorts is weg, kijkt nog wel een beetje ziekig uit z’n ogen maar dat is alles. Speelt weer lekker en is lekker actief. Thnx voor je lieve berichtje. Liefs mien 😘
  4. Annelies van Santen:
    11 februari 2020
    Ach...wat sneu voor Lucas en wat schrijnend zo'n verhaal van een vader die achterblijft met zulke kleine kindjes...
    Prachtige foto's Annemien, mooi om zo mee te leven.